Slide5

Blog

 

 

Fii magic! Fii tu!

inimiCum ți se pare întrebarea – Cum ar fi dacă ai avea capacitatea să creezi lumea pe care o dorești, să faci o magie și ea să apară?
Poate că ai zâmbi, poate te-ai încrunta ca la ceva imposibil de realizat, ai da din cap și ai alunga imediat visul din capul tău.
Suntem învățați că magia este o iluzie, este un eveniment care apare în povești, care apaține poveștilor și personajelor magice, zâne, spiriduși sau alte ființe fantastice.
Cum ar fi dacă aceasta energie ar fi în noi toți?
Cum ar fi dacă magia reprezintă de fapt capacitatea noastră de a fi prezenți în orice situație, de a trăi în aici și acum, fără a judeca sau face scenarii.

Atacul de panică și remediile florale Bach

bbCâțiva ani de lucru cu clienți care suferă de tulburare de panică m-au convins că psihoterapia, în combinație cu terapia florală Bach, poate fi foarte eficientă.
Prin utilizarea remediilor florale Bach ca adjuvant al psihoterapiei, rezultatul este ameliorarea simptomelor de anxietate care nu necesită medicamente alopate, și împreună cu procesul psihoterapeutic în sine, sunt identificate cauzele emoționale, se produc conștientizări și acțiuni care conduc la o stare de mai bine, toate acestea într-un timp mai scurt decât dacă s-ar derula doar procesul psihoterapeutic, fără completarea cu remedii Bach.

Mâncatul emoțional: ce este și ce putem face?

compulsivAm fost și încă mă regăsesc în situația de a mânca atunci când emoțiile mă copleșesc. Pornirea este automată, pentru că mult timp am fost pe pilot automat. Acum mă simt mai în siguranță pentru că sunt în stare să identific dacă este vorba despre emoții sau despre stomac. 
Ce înseamnă că mănânci emoțional?
Dacă atunci când ești cu moralul jos, când ești supărat, pașii tăi se îndreaptă spre cămară sau frigider, ai toate șansele să nu mănânci pentru că îți este foame, ci pentru că starea emoțională caută confort și alinare.

Cum să faci față anxietății și depresiei–Ține un jurnal–

journalDe ce să ții un jurnal? Te poți înțelege mai bine, poți acționa și îți poți îmbunătăți starea. Mulți oameni trăiesc cu anxietatea. Cei care știu despre ce e vorba, știu că nu se moare fizic din anxietate, dar se trăiește foarte greu cu ea ancorată în trup. Nopți nedormite, zile care trec trăind pratic în inerție, sentimentul că ești pierdut, fără speranță, fără repere. Cum să treci peste așa ceva? Cei care nu au experimentat stările ar zice că este simplu, însă cei care trăiesc coșmarul știu că este complicat, o luptă de durată.

Tulburarea obsesiv compulsivă - află care sunt cele mai frecvente cauze și opțiunile de tratament!

ot8Atunci cand oamenii se gândesc la tulburarea obsesiv-compulsivă (TOC), de multe ori se gândesc la cineva care este obsedat de curățenie sau este condus de dorința de a menține lucrurile organizate. Expresia „esti obsesiv-compulsiv” este folosită adesea atunci când ne referim la comportamentele organizaționale ale cuiva. Acest tip de abordare reprezintă un deserviciu persoanelor care suferă într-adevăr de tulburare obsesiv-compulsivă și se luptă să identifice simptomele sau doresc să solicite ajutor.

Ai atacuri de panica zilnice sau dese? Iata cateva trucuri care sa te ajute, simple si la indemana oricui!

Atacurile de panica pot fi infricosatoare si pot scadea rezistenta unui organism la stres, acesta devenind din ce in ce mai sensibil. Nu exista o tipologie umana anume, astfel atacurile de panica se pot intampla oricui, la orice varsta si in orice moment al vietii. De obicei, nu puteti face altceva decat sa asteptati, sa constientizati ca va trece. Pentru a va veni in ajutor, va voi dezvalui cateva din trucurile pe care unii oameni le-au gasit de ajutor, altfel putand face fata mai usor atacurilor de panica.

Resursă de calm și relaxare: încearcă Zentangle

zenZentangle este o practică de terapie artă pe care o poate folosi oricine, pentru a spori după caz, relaxarea, concentrarea. Zentangle este denumirea dată unei abordări specifice de desen, prin care se pot crea imagini frumoase folosind modele structurate, desenând diverse forme repetitive.Rick Roberts și Mary Thomas sunt inițiatorii metodei marca Zentangle, denumind astfel un nou brand, incepând cu anul 2004 (https://zentangle.com). Practic, este un mod specific de a desena imagini, cel mai adesea cu un pix negru pe hârtie albă.

Cum sa fii fericit

217Ce inseamna sa ii fericit? Filozofi, scriitori, oameni de stiinta au cautat raspuns, definitii, explicatii. Rezultat final nu avem. Parerea unanima este ca fericirea e un concept pe care fiecare individ il defineste in mod unic, personal, in functie de dorintele si asteptarile sale.
In conditiile astea, ar fi potrivit sa nu ne propunem sa cautam definitii, ci elemente la care sa fim atenti in viata noastra pentru a fi mai fericiti.  
Si cel mai clar mesaj il invatam din cel mai logeviv studiu, de peste 75 ani, cu privire la dezvoltarea adultilor, si anume:

Primul ajutor in atacul de panica!

panic275In lume exista milioane de oameni diagnosticati cu tulburare de panica si foarte multe alte persoane care sufera atacuri de panica ocazionale.Mai mult de una din cinci persoane sufera un atac de panica in timpul vietii lor.Atacul de panica poate fi inspaimantator si iti poate afecta semnificativ calitatea vietii,iar factorul declansator este dificil de identificat.Atacul de panica este un episod de anxietate de intensitate maxima,insotit de simptome fizice.